ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





9 نکته‌ای که افراد موفق به آن عمل می‌کنند

در دنیا افراد موفق زیادی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها را می‌شناسیم. زندگی موفق آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانیم یک نکته، استراتژی یا روش جدیدی را در کارها و رفتارهای خود بکار ببریم.

 

دنی گارسیا، بنیان‌گذار شرکت Garcia است که در زمینه استعدادیابی و مدیریت رسانه فعالیت می‌کند. این شرکت با همکاری و مدیریت کسب و کار به وسیله دواین جانسون "راک” تاسیس شده و به سازماندهی برندها و پروژه‌های مختلف می‌پردازد. درآمد تخمینی که در سال جاری از این شرکت بدست‌آمده، در حدود ۶۴ میلیون دلار بوده‌ و راک را در صدر پردرآمدترین بازیگران هالیوود قرار داده‌ است.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: افراد موفق,افراد موفق در کار,
نویسنده : تیفا
علت حرف زدن در خواب برخی افراد چیست؟

دلیل اصلی حرف زدن در خواب چیست؟ چرا برخی فراد در خواب حرف می زنند؟ ریشه این نوع از اختلال خواب در کجا نهفته است؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که شب ها از صدای حرف زدن دیگری از خواب بلند شوید. شب هایی که هر چه می کنید دیگر خواب به چشمانتان نمی آید باید تا صبح بیدار بمانید؛اما فکر می کنید دلیل اصلی این اتفاق چیست؟چرا برخی در خواب حرف می زنند؟ریشه این نوع از اختلال خواب در کجا نهفته است؟

 

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: حرف زدن در خواب,
نویسنده : تیفا
روش های خانگی تشخیص عسل طبیعی

عسل یکی از مقوی ترین خوراکی ها است. تشخیص طبیعی بودن عسل همواره یکی از دغدغه های مصرف کنندگان این ماده غذایی است. با روش های زیر می توانید عسل طبیعی را به راحتی تشخیص دهید.

نایب رییس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان در خصوص تشخیص عسل طبیعی از صنعتی به روش آزمایشگاهی اظهار کرد: برای اطمینان صددرصدی از اصل و طبیعی بودن عسل باید چند نکته از جمله میزان ساکاروز، قند قبل و بعد هیدرولیز و دیاستاز (تست عسل حرارت ندیده) در آزمایشگاه ها آنالیز شود و بر اساس استانداردهایی که وجود دارد، مشخص شود که عسل در چه رده ای قرار دارد.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: عسل, عسل طبیعی, طبیعی بودن عسل, تشخیص عسل طبیعی,
نویسنده : تیفا
فواید و خطرات استفاده از سونا

استفاده از سونا در میان ورزشکاران بسیار شایع است و بسیاری از افراد علاقه دارند که دقایقی را در آرامش در اتاق سونا سپری کنند. سونا فواید و همچنین خطراتی را به همراه دارد.

میزان گرما و رطوبت سونا تاثیر آن بر بدن را تغییر می‌دهد. سونا باعث افزایش جریان خون، کاهش سوزش عضلات، بهبود بخشیدن به حرکت مفاصل و درمان آرتروز می‌شود. گرمای سونا آرامش را افزایش می‌دهد و برای سلامتی مفید است.
 
استفاده از سونا احتمال مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی – عروقی را کاهش می‌دهد.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: فواید سونا, خطرات سونا, سونا,
نویسنده : تیفا
دانستنیهای سفر با تور ترکیه

کشور ترکیه یکی از ۸ کشور توریستی دنیاست و یکی از مهم ترین منابع درآمدی ترکیه ، صنعت گردشگری ست . این کشور از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار است و غذاهای لذیذ آن در دنیا شهرت دارد . اگر می خواهید درباره ترکیه بدانید ، مطالب زیر به شما کمک خواهد کرد :

 

بهترین زمان سفر به ترکیه :
مهمترین معیار برای سنجش زمان مناسب برای سفر به ترکیه آب و هوا است، اگر مایل به دیدن روستاهای قدیمی ومناطق باستانی حاشیه مدیترانه هستید بهترین زمان سفر آوریل، می، سپتامبر و اکتبر هستند همچنین در این ماه ها چون دوباره کودکان به مدرسه میروند، موزه ها خلوت ترند و دمای هوا نسبتاً مناسب است، به خصوص آفتاب لذتبخش نیمروزی.

فصل های شلوغی و خلوتی ترکیه
شهرهای ساحلی ترکیه که بیشتر دارای تفریحات ساحلی می باشد فصل شلوغی آن تابستان و بهار می باشد و تقریبا در زمستان به حالت تعطیل در می اید مثل آنتالیا , آلانیا

 

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: ارزانترین تور ترکیه, تور ترکیه زمینی, تور ترکیه,
نویسنده : تیفا
نکات مهم در هنگام خرید فرش اتاق کودک

کودکان موجودات لطیف و دوست داشتنی ای هستند که گاهی انتخاب های بزرگترها به عنوان مثال اسباب بازی و دکوراسیون اتاق کودک را به اجبار می پذیرند، و حتی گاهی قادر به بازگویی نظرات خود نمی باشند. در بیشتر موارد کودکان با احساس نادیده انگاشته شدن و عدم توجه به نظرات، راحتی و آسایش خود در لباس، تخت خواب و اتاق خود مواجه می شوند که این حالت می تواند بر شخصیت آنان در بزرگسالی اثرات نامناسبی بگذارد.

 

به  مناسبت روز جهانی کودک و اهمیت توجه به کودکان و فراهم آوردن راحتی بیشتر برای آنان بر آن شدیم تا ویژگی های لازم یکی از وسایل مورد استفاده که کودک بیشتر وقت خود را در دوره ی ابتدایی زندگی اش بر روی آن می گذراند، بازگو کنیم. همچنین در این راستا یکی از راه های مفید جهت خرید بهتر و مناسب تر را معرفی می کنیم.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: انتخاب فرش اتاق کودک, خرید فرش اتاق کودک, فرش کودک,
نویسنده : تیفا
5 عطر زنانه پیشنهادی برای پاییز 2016

اگر توجه کرده باشید، شیک‌ترین خانم‌ها نه تنها در هر فصل آرایش و ست لباس خود را به تناسب با آب و هوای جدید عوض می‌کنند، بلکه رایحه عطرشان هم برای هر فصل آپدیت می‌شود. این خانم‌های خوش‌تیپ و خوش‌پوش که معمولا در هر مجلسی مورد توجه قرار می‌گیرند، به خوبی می‌دانند که فصل سرد سال که می‌رسد، کم کم باید به سمت خرید عطر با رایحه‌های گرم و شیرین بروند و عطرهای‌تر و تازه و خنک تابستانی را تا سال آینده در کشوها بگذارند.


اما از کجا بفهمیم که کدام عطر زنانه برای کدام فصل مناسب است؟ از کجا بدانیم برای فصل پاییز بهتر است چه عطری را انتخاب کنیم؟ برای این پرسش‌های شما دو پاسخ داریم. پاسخ اول اینکه شما می‌توانید با مطالعه مجموعه مطالبی که در صفحه توضیح مشخصات عطر و ادکلن در سایت فروشگاه اینترنتی مدیسه در توصیف هر عطر نوشته شده، کم‌کم خودتان را با مواد تشکیل دهنده هر عطر آشنا کنید و با مطالعه اطلاعات طبقه‌بندی شده هر عطر، متوجه شوید که کدام مجموعه عناصر تشکیل دهنده یک عطربوی آن را خنک، گرم، تلخ، تند و… می‌کنند. راه حل دوم اینکه اجازه دهید در همین مطلب به شما چند عطر بسیار خوشبو و مناسب فصل پاییز را معرفی کنیم! امتحان‌شده و مطمئن!

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: عطر زنانه, بهترین عطر زنانه, بهترین عطر زنانه,
نویسنده : تیفا
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید

نور خورشید از جمله منابع اصلی تامین ویتامین D است

 
امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می شود.

 
بسیاری از افراد بر این باورند که از طریق تغذیه سالم می توان ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کرد. اما این تصوری باطل است. مواد غذایی که حاوی ویتامین D کافی هستند بسیار نادرند. به عبارت دیگر فقط با خوردن هر روزه ماهی های چرب می توان حداقل ویتامین D مورد نیاز را دریافت کرد. در غیر این صورت تامین این ویتامین ضروری از طریق تغذیه امکان پذیر نیست.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: نور خورشید, تامین ویتامین D, ویتامین رایگان,
نویسنده : تیفا
فیبر چیست؟ راهنمای کامل فیبرها برای سلامتی بدن

فیبرها به طرق متفاوتی بر سلامت شما موثرند.

از باکتری‌های شکمی تا کاهش وزن، همه و همه غایت رژیم سلامت و مصرف فیبر تلقی می‌شوند. شناخت اکثر مردم درباره‌ی فیبر بسیار ابتدایی بوده و تمایل دارند تا موضوعات مرتبط با فیبر را در یک طبقه جای دهند.

 اما واقعیت این است که تمام فیبرها یکسان خلق نشده‌اند.

 برخی از انواع آن بسیار سودمند، در حالی که برخی انواع دیگر زمینه‌ساز مشکلات گوارشی در برخی از افراد می‌گردد.

 در این مقاله به شرح هر آنچه شما باید درباره‌ی فیبر و انواع آن بدانید، پرداخته‌ایم.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: فیبر, فیبر ها,
نویسنده : تیفا
تیفا
نویسنده : تیفا